Unbreakable

Red 140 i lördags, vet inte riktigt vad som hände men hon kändes inte lika spänstig på fram hoppningen som hon brukar göra.. kommer in på banan hoppar 3 hinder sen bara dör hon, tappar all bjudning mot 4an och hon har aldrig stannat i hela sitt liv det finns inte i hennes värld.. så vet inte vad som hände med henne men vetrinären kommer ut i veckan och kollar på henne..
så åkte hem och red sen åkte jag och mamma tillbaka och kollade på 150 klassen.. alltid kul att se dom stora klasserna tycker jag..

Sen på kvällen tänkte jag ta det lungt, jag och erica satt här hemma så ringde Alex och sa att vi skulle komma hem till Linn så gick över dit och umgicks lite så blev man såklart övertalad att följa med ut.. haha jag och aleks försökte komma in på bmb 3 ggr lyckades inte, gick till Slisk hade dom stängt insläppet så hamnade tillslut på Oliver Twist.. där bjöds det för fulla muggar vill jag lova, Hille.. satan va sliten jag va dagen efter.. usch..
sov kankse 1,5 timme den natten och fick faktisk med mig Aleks upp på morgonen.. efter nån alvedon så vart det lite bättre..

Hade spekulanter ute på Bianca, gick jätte bra och såg bra ut.. så får vi se vad dom säger/tycker.. hoppas på det bästa :)
igår kväll hade jag och L.L mys kväll, kikade på Flightplan (psykfilm) och snackade massa.. bästa L.L

Blev sparkad i magen av en häst idag.. skönt verkligen!
snart blir det lite mat, hoppas jag! dör av hunger snart iaf..

Ciao


Hur mycket ska man orka ta, Hur myckt ska man tillåta sig själv att ta, När är det dags att inse ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0