Rescue me

klev precis innanför dörren, försov mig ju såklart imorse.. vaknade 7.10 skulle vara ute hos A-L kl 7.00 aja, va iaf där 7.20.. snabb ibland.. :P

Red 135 idag, Hon hoppade grymt bra! fick dock 2 ner i omhoppningen red innanför och hon tog inte riktigt för sig i svängen så hoppade äldigt platt in i  kombinationen så rev det sen fick jag rida på lite ut och då blir hon ofta lite flack så fick med en bom där också.. men men grym för övrigt iaf.. :) och jag måste säga att underlagaet var super bra tycker jag, passar Kassi perfekt.. och jämför man med det innan så är de gudomligt..

ska snart åka ut till A-L och fodra och ge pencillin till en häst som gjort illa sig, sen blir det mat och mys till Idol fläskfilé står på dagens schema.. :)

imorn rider jag 140.. rider iaf tidigt klassen startar 9.00 och jag har startnr 28, sen ska det hämtas hö och lite sånt spännande..



Ciao

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0