Radiance

Kollade på världscup hoppningarna från Helsingfors idag, satan vilka hästar det finns.. och Tornesch är helt otrolig ! hoppas Perra blir hälften så bra ;) Blir så inspirerad av att kolla på topp ryttarna att jag bara vill gå ut och rida och träna..

igår satt jag, erica och sara här och förade lite sen åkte vi hem till Turre.. helt okej kväll men hamnade lite snett.. jaja så kan de bli ibland..

ska strax laga lite mat tills hjärtat kommer hem.. det blir lövbiff, pommes och bea så inte direkt mycket att laga.. skön. t

imorn är dagen fullspäckad.. Jobb, sen hem till mina och sen ut till hingstarna tänkte rida Rozetta också sen hem och rida sen kommer massören på em och bilen blir kollad på kvällen..
nästa helg flyttar vi hingstarna också till ett stall i kolbäck. tråkigt tycker jag då jag trivits hos larsson.. men är mycket närmare och blir lite smidigare..

Ciao

Blir en bild på Perras pappa..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kommer bli otroligt tråkigt när du flyttar.. Kommer sakna dej i stallet! :(

2010-10-25 @ 21:09:41
Postat av: Emelie

Kommer bli otroligt tråkigt när du flyttar.. Kommer sakna dej i stallet! :(

2010-10-25 @ 21:10:57
Postat av: Stiddoz

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-05-18 @ 11:11:06
URL: http://stiddoz.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0