Pain

hann med allt jag skulle och va till och med klar i tid kl 16.00 ungefär.. skööönt! ska bara ut och fodra sen sen är jag ledig för idag ..

skulle ju blivt Idol med L.L men så vart icke fallet hon drog till Uppsala istället.. så nu då får se vad som händer..

Har en förkylning som aldrig vill ge med sig! usch varit förkyld i över en vecka snart.. och börjr få lite ont i ryggen då jag mockar ungefär 13 boxar om dagen.. kankse inte låter så mycket men om man tänker efter på två dagar är det 26st och på 3 dagar är 39 st.. plus att rida 4-6 st hästar om dagen,  och mockning är ju inte den bästa arbetsställningen heller direkt så kankse inte så konstigt.. men så fort kroppen blivit van så är det ju lungt..

nu ska jag kolla på Scooby doo, haha

Ciao

lovar, lovar inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0