it makes me belive

Väntar på att lunchen ska bli klar.. blir kyckling idag mums..

igår så gick alla hästarna och dom skötte sig super duper bra allihopa! skönt med såna dagar är allt bara flyter på.. sen fick jag och Irene åka ut till stallet där A-L haft sina hästar på bete under sommaren och hämta en 3åring som troligtis fått en pinne in i bogen.. ser inge vidare fräscht ut men han verkar inte lida så mycket av det iaf.. så idag ska det göras rent med koksalt och se hur de ser ut egentligen dom hade haft ut vet igår iaf.. sen idag ska jag rida åka ut till hingstarna opch sen åka och hämta två hästar till som ska hem från betet en 3 åring och en 1 åring, hoppas dom vill åka hem bara ;)
ska försöka hinna klippa Kassen idag också skulle ha gjort det igår men blev ju som sagt ändarde planer..

och va ju faktiskt kanelbullensdag iår så jag bakade bullar igår kväll, haha blev faktiskt ganska goda också för den delen.. :)

till helgen blir det tävling i Strömsholm rider 135 på fredag och 140 på lördag som är kval till Krafft cupen eller lilla rundan så får se om jag går vidare annars blir det nog att åka till enköping på söndagen med Debbie.. :)

nej, ska kolla till maten nu..

Ciao

Det kan ske under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0