I give you one more chance

Klev innanför dörren för ett tag sen, hunnit få lite mat i magen.. varit en hel dag idag kan man säga.. upp halv 7 imorse hem och fodra så hästarna hemma skulle hinna äta sen ut till A-L och fodra och släppa ut sen hämta jag upp Erica som va skapligt pigg.. haha sen hem och packa in hästen och grejerna i bilen och bege sig mot surahammar.. Red 1m och 1,10m och hon va nolla pch plac 9 i 1m men dock så stark så kunde knappt svänga och bromsa va det inte tal om.. hon blir ju så taggad.. så grejade lite med bettet till 1,10 sådär hade jag fakskt bådde broms och mindre sväng radie ;) vilket resulterade i en 2a plac.. gjort 4 starter och 4 plac kan inte begära så mycket mer :) Nä'sta start för Debbie blr i Hamre då får hon gå 110 och 120, så får vi se vad hon tycker om det.. som sagt hon som bestämmer hur mycket hon vill göra.. Låter kankse konstigt men hon har gjort så mycket i sitt liv gått svåra hoppningar i Tyskland och jag har ridit upp till 140 på henne med plac.. för ett år sen trodde jag aldrig att jag ens skulle kunna sitta på henne igen.. så allt som händer nu är bara en bonus!

sen var det bara hem och fixa dt sista i stallet hemma sen ut till hingstarna då den ena är lite dålig efter kastreringen, så va ute och gick med honom och han blev piggare.. (Y) Sen ut till A-L och fodra, och nu ska jag stax kolla på flm med bästa, ska ringa farmor först..

Ciao

Jag har världens bästa farmor & farfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0