Give me love

Kollade precis på SOS Västkust, älskar såna program, men önskar man fick se skadorna :P  tycker sånt är fascinerande.. Fick mat i mig idag med Tacos blev det :) mums..

Annars har det varit en ganska bra dag må jag säga.. tråkigt väder, regn hela dagen.. usch uppskattas inte när man har hästar kan jag säga.. Mitt bästa inköp denna höst måse ändå vara mina Lacross jodphurs, dom är gjorda i  gummi alltså vatten täta.. perfekt när man ska hämta hästar i leriga hagar! och dom går att rida i och super sköna att bara gå i också.. Love them..

Red och fixade hemma först, tvättade schabrak och skydd inför helgen lite sånt.. vahelt blöt när jag skulle åka ut till hongstarna så försökte torka ridbyxor med fläkten i bilen men gav upp ganska snabbt när det blev varmare i bilen än va byxorna torkade, va värt ett försök iaf.. Tog hela stallet ute vid hingstarna idag, vilket resulterade i 10 boxar att mocka, A-L gjorde min dag när jag ringde henne påväg hem därifrån och hon sa att hennes stall va klart.. annars hade det blivit 16 boxar..Hann också hem så jag kunde se nations hoppningen, svergie slutade 6a, godkänt måste jag säga synd att dom inte blev 5a för då hade dom kvalat tll OS men men.. så himla små marginaler.. men tyckte faktiskt Alexander Zetterman kunde fått rida istället för Helena.. kunde väl inte gått sämre.. visst att hon har sjukt mycket mera erfarenhet av mästerskap men ändå.. man måste våga satsa för att vinna!

imorn jobbar jag först på morgonen kommer en ny tjej så ska visa henne stallet, hon ska hjälpa till när jag är och tävlar osv..skönt att veta att sånt är ordnat.. så de blir nog bra, sen beger jag mig hem och fixar sista innan vi åker till Strömsholm, är en 130 först mycket starter i den, sen är det 135 och jag rider i första hälften om jag inte minns helt fel.. Hoppas på bättre väder än idag! Sol vill jag ha eller iaf uppehåll..

Kommer en bild på skorna, finns i många färger och mönster..



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0