Day after tomorrow

va som sagt på innebandy match i tisdags, Hallsta mötte rönnby.. ja vad ska man säga mer än att Niklas har humör.. va en incident på slutet som fick hans bägare att rinna över eller rinna snarare typ explodera.. haha va ganska kul att se men de får man inte säga.. så får se vad som händer nu..

igår hade jag ju som plan att vara klar till 14 så blev de ju inte riktigt då jag va hemma 18.30.. åkte ag och hjärtat och stor handla sen åkte vi till Nibble ochkolla på nån innebandy match.. sen åkte vi hemoch mös..

Jobbade imorse sen va vet ut och besiktigade Bianca och hon gick igenom utan anmärkning.. skönt så får vi se när hon åker nu då, sorligt men ändå.. de bästa för henne och hon kommer få det super bra! sen passar hon inte riktigt in bland alla storhästar :P

ska äta lunch innan jag åker ner och rider, men undra vad jag är sugen på..

Ciao

Fan va trött jag blir att det inte går att ladda upp bilder! Är ju inte första gången direkt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla så att bilden är JPEG format, för annars går det inte har jag märkt. Har du kopierat bilden nånstans ifrån blir den inte JPEG, om man inte ändrar innan man sparar... Och är bilden tagen med digitalkamera å är lite större brukar det också kunna bli krångligt. Då kan du printa den och spara! :)

2010-10-29 @ 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0