Andreas Weise

Lite Idol snack nu då..

Andreas Weise, W.S som jag kallar honom, Han är svår att sätta fingret på.. Gillar jag honom eller inte.. han är väldigt mystisk måste jag säga.. Ena sekunden hatar jag honom pga attityd nästa tycker jag om honom han har ju charm.. Lovar att han gjort den där hyllnings låten själv som min fick höra innan hans uppträdande idag.. han känns som en sån person som skulle kunna göra det..
Är några stycken i Idol som man minns Jay Smith, Elin, W.S och Geir.. Dom är sjukt bra allihopa..
Bagge drog ju skönaste kommentaren till Geir idag; Jag är kär i dig Jag älskar dig! Kan man annat än älska Anders Bagge och så ett sånt där gulligt leende också.. :) ååh, man smälter.. haha


 W.S

Tror att Minnah kommer åka ut idag när hon klev in på scenen kom jag inte ens ihåg va hon hette ...
nog pratat om Idol då..

På söndag åker jag till sura och tävla med Debbie 1m och 1,10m, hoppas det inte blir allt för kallt bara.. så imorn är det packning och sånt som gäller..

Ut med hunden sen kolla omröstningen och eftersnacket..

Ciao

Från och med du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0