Youre a fool

fick rycka in på jobbet i sura idag pga att Sändy va sjuk.. gör mig inte så mycket förutom att jag inte hann med mitt andra jobb idag, vilket jag hade behövt eftersom jag va sjuk igår och kankse måste jobba här imorn med beroende på hur hon mår.. kan bli så att jag får jobba ihelgen också, vilket inte klaffar med mina planer eftersom Fohlin har 20års fest på fredag.. men men får väl se hur det blir..

red iaf min hästar imorse innan jag börja jobba, och alla skötte sig.. :) kors i taket.. haha

igår kväll var det ungdomsgård hos fransson igen, blev film med jonas,niklas,frans,linnea och sofie.. somnade efter halva som vanligt.. haha handla iaf om nå pool killar, The pool boys tror jag den hette..

haha idag, första kunden som kommer in får jag mig en redig utskällning av bara för att själva macken inte är Preem längre utan heter fordonscenter och hon inte fick en gratis tvätt.. jag skulle skämmas och byta jobb och jag vet inte allt hon sa.. sen spann hon här ifrån.. som att de är mitt fel, betala 100kr ist så fick du bilen tvättad..

känns föresten som det börjar bli vår ute, eller ja kankse inte idag men igår och innan det.. :) börjar komma sommar kläder och sommarens färger.. beige är väldigt inne..

Bye

You make me feel happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0