Time to think

händer en del just nu.. mycket jobb iaf.. måndags så va de jobb både hos A-L och maria så blev 7 hästar ridna den dagen.. och igår va det löshoppning med 4 st, dom skötte sig riktigt bra faktiskt.. idag blev jag hemma, känner mig lite krasslig så hoppas man är fräsch till imorn.. :)

i lördags va de ju Alexandra löfstrands 18års fest! hade sjukt kul! de jag kommer ihåg ;) haha nej då, även Niklas fyllde år.. :) jobbade även på preem ihelgen, gick bra det.. :)

igår kväll blev det mys med Linnea och Sofie hemma hos frans.. och till sällskap hade vi Niklas, wöide, Jonas och eskros.. jätte roligt va det och kolla när dom spela NHL och kolla på fotboll, men har man inge vettiagre för sig så är det alltid trevligt med lite sällskap :P efter fotbollen blev det film 2012, somna efter halva såklart.. och runt halv 2 kliver frans och linnea innanför dörren.. idioterna åkte till donken och jag hem och sov..

tagit det lungt hela dagen idag och känner redan att det kryper i kroppen, och hur längesen va det jag va ledig och kunde göra vad jag ville en hel dag? 3 månader sen kankse.. men iaf fått lite städat (lite!) och nu vet jag inte vad jag ska göra..

nej, det här går inte!

Bye

Close your eyes, Take a breath and count to 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0