Independent

blir inte ofta skrivet här nu för tiden men tiden finns liksom inte, just nu skulle jag vilja ha ungefär 6 timmar längre dygn.. så man hinner med allt man ska.. men men..

pluggar E-teori som en tok iaf, nu är det allför kort tid kvar:P haha menmen.. vad ska man göra liksom?
körlektionerna har gått bra ändå..

jobbet rullar på, varit hos Maria nu ett par dagar och kört det sista på unghästarna, dom sköter sig exemplariskt. sen finns de dom som är lite äldre och bara absolut ska ha av en, men där säger jag HA HA det fick du inte :D fast jag var mer av hästen än på den ett tag.. Sara och Maria tyckte de va riktigt roligt, tur man kan roa nån iaf.. :)

helgen va grym,. måste jag säga.. utgång både fredag-lördag.. och helgen som kommer, först är de lagtävling på fredag och nu har en annan häst blivit sjuk så vi är en man kort men förhoppningsvis löser det sig iaf.. måste vara en förbannelse av något slag.. sen på kvällen vankas det fest som det ser ut nu och lördag blir det utgång sen på söndag ska jag hem till pappa för lite påskmat är det tänkt :)

just ja, va in till stan en sväng med sara nu på dagen och shoppade lite.. hittade lite små saker iaf en väska och hår nålar, ett par tyg Lacoste skor grymt sköna! sen gick vi en sväng på ikea där hittar man verkligen alltid saker, blev handdukar,påslakan, ljus och även porslin :)

nej, nu ska jag betala lite räkningar sen väntar stallet och ridning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0