Goodbye my lover

ganska ovärd kväll igår, men hade trevligt ändå :)
va först hemma hos linnea och sofies moster sen vidare till stan för utgång, eller utgång och utgång va inne i stan typ 1 och kändes ganska ovärt att gå in nånstans så blev en sväng till donken och sen saffets för att sen knalla ner mot nattbussen..
sov hemma hos frans med linnea, poppis eller inte vet jag inte men skönt sov jag iaf.. haha eller vad säger du Linnea du som hade plattat håret, haha ;)

jobbat idag på fm och ska snart ut i mitt stall och fixa sen åka till Maria och kasta in hennes hästar sen till A-L sen ska jag hämta hö ikväll.. sen ska jag nog plugga lite E-korts teori, ååh gud va taggad jag känner mig.. noot..

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0