Fireflies

ska snart kila ut i stallet och få allting klart där, sen halv 1 ska jag upp till körskolan och plugga BE-Teori för att kl 15.00 köra lite, haha undrar hur mycket dom kommer gnälla på min körning:P kommer knappt ihåg nånting om vad som va viktigt.. titta,blinka,placera?
det där med BE känns bra onödigt men måste ta det som sagt, Jag och sara va in på körskolan igår och boka in lektion sen boka vi även teori prov, haha vilket skämt.. de är inte allt för långt kvar om jag säger så och jag har inte ens öppnat böckerna:P

va ut och galoppa lite på hästarna igår, skötte sig bra.. till och med Debbie fick galoppera och hon tyckte det va ur kul kan jag säga! :)

har även hunnit anmäla lite tävlingar nu på morgonen, både Gävle och Högbo sen är det Div1 där emellan nånstans också..

löning idag eller om jag får in min imorn som vanligt :P men iaf löningshelg och jag jobbar! (Y) jaja, smällar man får ta helt enkelt..

nej, nu ska jag ut i stallet så jag blir klar nångång..

Ciao

I belive, Do you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0