You can see my heart

skrev precis ett långt inlägg, men datorn lever sitt egna liv så de försvann..skit irriterande.. ungefär lika irriterande som när den hoppar över vissa bokstäver..
men drar v'äl allt lite kort nu då ist.. :P

jag niklas och frans va iaf på ikea idag, hittade lite saker till lägenheten :) matta,dörrmatta, kastruller, ljus(doftljus älskar dem!) kolla även på byrå och vägghyllor men det får bli senare.. ekar inte lika mycket nu, ha ha ;)

drömde att jag blev gråhårig inatt :/ tecken på vad? någon som är drömtydare?

imorn blir det rida på f.m. sen till berg och byta hästar sen in till stan med erica efter det hem till A-L och fika.. :) fullt upp fast jag är ledig imorn.. men ska försöka få mig en liten sovmorgon iaf..

har även bokat in lite tävlingar idag, första blir hamre v.5 sen grevagården v.6.. sen velar jag lite för är ju 4 veckor mellan grevagården och SM och det känns lite långt, finns en tävling veckan innan i Ljungby men får se som sagt..
vet kommer iaf ut på torsdag och kolla igenom hästarna, bra att göra sånt nu innan allt sätter igång, veta att dom är 100% fräscha...

kollae på nå program på mtv för en stund sen, the true life tror jag det hette.. handlar om kvinnor som är missnöjda med sina bröst, va en tjej vars mammava på och hackade as mycket och tyckte hon skulle göra en bröstförstoring, ska inte föräldrar vara nöjda hur man en ser ut? när dottern inte ens ville göra det själv liksom..

nej, ner och fodra snart sen vänta på nicks tills han kommer hem från träningen.. :)

Adios

Alla har vi saker vi inte är nöjda över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0