The heart is taking over

Vilken kväll igår!! hade det sjukt bra med 3 rättersmiddag och alkohol med bästa folket! vill bara spola tillbaka tiden..
martin hade tydligen filmat hela kvällen haha vill man se ? ;) lär väl få göra det iaf.. vet att det blev en del bilder tagna också.. usch, haha.. nej men ska bli kul att se allt, jag är inte den som är den bjuder gärna på mig själv..

och såklart blev det bråk också, tråkigt slut på en underbarkväll.. men vissa människor borde ta tag i sina liv..

va sjukt trött imorse, blev mycket av det goda igår men va inte bakis så hiimla skönt.. för borde varit död typ.. :P
fixade A-L stall på morronen va väl klar runt halv 12.. sen hem och käka och sov lite sen mit stalll coh sen ut till Berg, och nu sitter jag hemma och väntar på att Sara ska komma och hämta mig så ska vi åka och ta in odjuren..

Ikväll blir det bara mys med Niklas, mat och film :) va längesen och känns som de behövs.. <3 Vi hade även 6 månader igår..

måste ha en kväll som igår snart igen! Åhhh.. Ler så fort jag tänker på det! :) hihi

haha drog min första vurpa för året(-09) ut genom stalldörren.. se hur länge jag klarar mig detta år.. ;)

Byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0