Sometimes i need a break

Precis fått i mig lite lunch.. rester från igår fick de bli lövbiff p-klyfor och bea sås.. mumms.. ska snart ner till hästarna för lite mat sen ut till berg, har insläpp där.. Sen till A-L för mocknig, intag och ridning..

Niklas lurade mig igår.. va ner och handla på Ica så sa jag att jag kunde laga mat om han diskade, för de va disk ja allt va typ slut.. han svarade okej vi gör så.. sen när vi kommer hem då har han redan diskat, glatt överraskad blev jag såklart MEN han kunde väl berättat de för då hade han fått laga mat också :P men han är smart han.. (ibland)
imorn är de derby Norrby - Sura och jag ska kolla, tycker de är lika spännande varje gång.. höhö se vilka jag får med mig.. ;)
sen i helgen är de dasg för tvätt tid.. Äntligen måste jag säga, för mina kläder börja sina.. så dags nu.. haha fast det blir Niklas uppgift eftersom jag jobbar.. hehe tookigt det kan bli.. ;)

och jag är toksjuk, har snor upp till hjärnan så de blir sånt där obehaligt tryck.. och ont i halsen.. så hur bra sömn får man på nätterna liksom.. vart bättre tror jag.. och jag hatar att ta nässpray kan vara det värsta.. usch man nyser och det rinner och nej inte min grej det där..

Sätta lite fart nu kankse.. :)

Peace

N.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0