really bad day

kom precis från djursjukhuset med Milton, han har ett sår på ögat så ögondroppar och tratt han är inte allför nöjd och inte jag heller för den delen.. just nu är jag bara så less på allting!! vill bara gräva ner mig jag hade lite planer men allt går i stöpet just nu.. stress hit och dit hela jvla tiden räcker inte det nej? klart det inte gör för när man har som mest att göra ska det komma ännu mer och nu 2 dagar innan lön hur mycket pengar har man liksom.. gaaaahh!!!
och djursjukhuset kunde inte skicka faktura men när man inte har pengar så det räcker då jvlar går det bra, 0kr på kontot just nu tur är det väl att det inte är allt för långt till lön men ändå hur mycket av dom pengarna kommer man få se då? tänkt köpa ny jacka, men hej då jackan..
inte nog med det här är mycket annat just nu också... nej blir så jvla less bara...

så  ett bittert inlägg men var bara tvungen att få ur mig det... tycker synd om Niklas också som får ta all skit fast det är faktiskt inte med flit, bara bli så just nu.. så förlåt!

nu ska jag få något i magen iaf...

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0