it hurts really bad

ska försöka mig på ett inlägg från niklas dator hur nu det går.. :P haha
blivit översprungen och trampad idag i hagen.. haha fyfan mitt arsel kaninte sitta och gå.. invalid.. positivt är att niklas diskar och lagar mat ikväll, sööt :)

har även fixat mig en coach fram till SM ;) hihi kommer bli super duper bra..

imorn blir det stressigt.. fixa hemma sen till A-L mocka och rida alla djur om jag nu kan vill säga :P men det behövs så får väl försöka ändå, sen berg och sen imorn kväll ska vi fira L.L.. kvällen kommer bli grym!

bäst att avsluta så det kankse funkar att ladda upp..:D

fick inte lägenheten :(

Puss!

Min Niklas är den bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0