I'm only gonna break your heart

trodde att jag skulle få halv ledig men så blev icke fallet.. haha upp imorse och fixa hemma sen vidare till A-L och fixa sen åkte vi till Maria och red 4 hästar sen hem och rida sen vidare till berg och tog in hästarna..
haha jag har kört ner i diket idag.. bilen sögs liksom ner så va tvungen att få hjälp upp av en traktor.. haha Niklas kommer skratta åt mig..

ska snart åka och hämta honom från jobbet sen blir det väl tacogratäng här idag som vi sagt att vi ska göra i typ 2 dagar, haha så är väl på tiden nu..

ska boka hotell till grevagården också.. ååh såg igår att jag är nere på Sm när Aleks skulle ha sin 18års fest:( hoppas hon flyttar den, kan man ju inte missa liksom..

ska tydligen bli snöoväder imorn, det gillas inte jag vill ha vår och sommar nu!

Peace

Old love never rusts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0