I wait for you

gud vilken dag det har varit.. vaknade 09.55 imorse började jobba kl 10.00 i sura.. va där 10.18 har nog aldrig varit så snabb..

satt hemma hos erica igår kväll, mycket trevligt!

Niklas har varit på akuten idag.. vaknade med smärtor i bröstet imorse.. :/ så sitter jag på jobbet och kan inte göra ett skit var riktigt frustrerande.. kunde bara vänta på att få svar från Niklas.. usch.. efter jobbet var det raka vägen till berg sen hem och fixa..

och inte nog med det när vi står i duschen hör vi hur det bankar kolla ut genom dörrhålet står polisen och bryter upp grannens dörr..
Ambulance och polis samma dag på torsv. 14c

morgondagen ser riktigt hektiskt ut, det ska ridas 6 hästar mockas och fixas sen hämtas hö, lämna in bilen och byta däck på transporten vet inte riktigt hur jag ska få dagen att räcka till.. men det får gå förhoppningsvis har jag världens bästa pojkvän som hjälper mig :) <3

mysa lite nu..

Peace





Varför skulle jag ställa upp för dig när du inte kan göra det tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0