Hero of war

herregud vad jag haft mycket att göra dom senaste dagarna/veckan.. är mycket på gång nu och det är väl bra iaf.. :) känns att man lever om man säger så.. :P de dåliga är dock att jag är så sjukt trött på kvällarna somnar senast kl 21.. och hur kul är de att umgås med någon som ligger och sover.. skulle inte jag tycka iaf och förstår till 100 %.. men de kommer bli bättre..

Hästarna är så gott som igång och halv galna.. haha sen är hästarna hos A-l också på gång nu, red två igår jag och Sara en 3 åring och en 5åring.. blir bra det där är kommer även vara ca 3 st till där som ska igång så ska bli himla kul! :) vi har lite planer.. hihi hoppas det går i lås bara.. :D

va fest hemma hos erica i löradgs, sjukt kul var det alla va helt galna och stod och dansa på borden och stolarna, haha kvällen avslutades med en donken va väl hemma runt 5 som vanligt.. haha spelar ingen roll om jag säger att jag ska vara hemma senast kl 2 klockan rinner iväg och plötsligt är den 5.. haha tookigt..

fick en lillebror inatt också.. :)

morgondagen ser ut som denna.. först hem till mina fodra sen ut berg och kasta ut alla sen vidare till A-L och fodra,utsläpp och mocka sen hem igen och rida och fixa skiten sen tillbaka till A-l för insläpp och ridning och ett litet framtids möte :P

nu ska jag ut till A-L och ta in hästarna

Byye

Du är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0