Fix you

datorn e nu segare än segast.. jobbade på preem ihelgen det gick bra rikigt skönt att stänga kl16 faktiskt, hela dagen går inte åt.. sen idag var det jobb hos A-L hovslagaren va där, va smått halv spännande eftersom champ inte haft bakskor förut och dom skulle sättas på idag med hennes humör men hon va så duktig.. Nathalie åkte idag, så bara 2 hästar hemma nu ett par dagar innan Debbie får komma hem igen :) sen red vi ut champ och baileys, sangria och odevi skulle också gått egentligen men det hanns inte med så blir alla 4 imorn.. riktigt imponerad av champ, hon ville gå först och visa vägen.. :) blir jobb imorn sen ska vi försöka hjälpa Maria också en sväng.. känns som det är något mer jag ska göra men kan inte komma på vad.. :/ vill beställa massa saker från H&M också, men tid finns inte.. måste verkligen fundera när jag beställer annars beställer jag bara massa i all hast.. fyy.. skit sugen på varm oboy och leverpastej macka fast jag nyss ätit köttfärssås och spagetti.. haha Niklas har varit duktig och diskat och fixat hemma idag! Tavlan har kommit upp också :) <3 nej, ner och foda kankse.. :) smått roande.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0