Come again

va upp till stallet runt 7 imorse och fixade hemma sen till A-L där allt flöt på galopperat på Odevi och Champ nu, eller några steg iaf .. :) sen va vi ut och promenera med Paddan fan va dryg hon kan vara sånt jäkla humör.. haha lite rolig är de nog också men ändå..
skulle varit på massage halv 4 men blev flyttat till halv 6 ist så fick plötsligt mycket tid över.. men ska ut till berg och sen har jag intag hemma innan.. så ska väl snart röra på mig tänkte jag..

Niklas är på match i Gävle idag, hoppas det går bra för dom!

det är hej till jackan igen bara för att jag har världens bästa farmor och farfar!

tycker synd om milton han hatar verkligen tratten.. går in i allting också han kissar inte när man går ut med han.. protest.. men försöker ha den av så mycke det går när man har koll på han hela tiden gör det ju inget så..

Lön imorn kan inte komma lägligare.. :)

Peace

You make me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0