A lie i didnt have to tell

kom precis in varit ut och gått med Milton, hunduppfostring pågår..

klockan ringde 05.00 imorse lagom pigg va jag när jag somna typ 1 halv 2.. haha skylla mig själv ja jag vet! :P
men jobbade på "preem" imorse, fast nu heter det fordonscenter skulle lära mig nya kassan och så, gick bra.. jobbade från 06.00 till 08.00 sen hem och fodra och fixa hästarna..
vid halv 1 så åkte jag och Sara och kollade när Maria tränade liquer och forina för eva karin.. skapligt kallt i ridhuset, usch..
sara drog klockrenaste kommentaren idag, körde annlouise nya bil en automat, sara hoppa in och sa " Jag har aldrig kört automat, är det här kopplingen" haha klockren kommentar..
va väl hemma igen runt 3 tog in hästarna hemma sen vidare till Berg..
sen var det iväg och jobba hos ann louise.. gick fort idag faktiskt.. skönt.. efter det blev det en liten fika hos saras mamma sen hem och kvällsfodra och prata med mami ser henne knappt längre..
och nu sitter jag här.. varit igång hela dagen och känner att jag borde sova för blir jobb hela dagen imorn, men är jag trött? såklart inte..

ska väl snoka runt lite sen försöka sova.. :)

Godnight

Ibland blir jag så irriterad bara.. 3 djupa sen fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0