A new life

jaha, fick åka på natt jobb ändå i torsdags natt, men blev en kort en och va väl hemma runt 3 igen.. så ihelgen är flytten på börjad och inte riktigt avslutad än då men det ska ju vara klart på onsdag så blir ett sista ryck imorn..

i lördags blev det flytt sen åkte jag och hoppade Champ som troligtvis ska visas ihelgen på strömsholm.. hon va jätte duktig hoppad ca 2 ggr innan och hon bara gör det.. sån inställning vill man ha på alla hästar! dock va hon lite trött tror hon håller på och växer och bygger om kroppen så ska hoppa henne igen imorgon och se om det är bättre.. hon blev lite kantig i hoppen pga att hon inte hade den riktiga framåtbjudningen men får se imorgon som sagt.. sen på kvällen blev de kräftskiva åkte en snabbis till wq efter men va inte där länge utan åkte hem.. och gud va konstigt det va att åka hit inte hunnit vant sig riktigt..

3åring 2 och 1åring är också påväg upp snart, ska bli spännande!

idag fick jag åka på sprägning i Fagersta, glass jobb! haha fast första bilen skäller på mig för att dom inte förstod när dom fick åka.. (kärring!)

och ihelgen blir det tävling i Gävle med Kassen och med Champ i Strömsholm så blir pendla för mig del:) ska bli spännande iaf..

nej, en dusch nu och snart är nog älsk hemma också.. bjuder på lite bilder också..

       

       


It's make me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0