The wish i never say out loud

va nere för ett tag sen och tog in hästarna då de regnar och åskar och blixtrar ute, svensk sommar!

Legat och kolla OTH och är nu klar med säsong 7 men jag hoppas för guds skull att det kommer en till säsong (för er som följer det läs inte resten) kan ju inte sluta med att quin och clay blir dödade, det funkar liksom inte.. sen ville man ju att brooke skulle få barn också.. blir så trött på serier som slutar dåligt. men thats life i guess..kanske ska börja inse att livet inte kommer vara som en saga och allt får lyckligt slut.. men vill inte sluta tro det nu..

haha just ja skrev ju aldrig om när jag körde i sthlms trafiken precis när DN galan va slut.. haha va lite halv spännande höll på att köra in i en bil och höll på att bli påkörd.. :P Men duktig som jag är reddejag ut allt.. hm eller.. ?

nej, nu ska jag äta lunch :)

Happy ending

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0