The feelings you hide will never go away

ska snart åka ner till hästarna och rida och fixa allt inför imorn då det både är tävling och bianca kommer hem så är lite att fixa med..
men det är så tråkigt väder att jag döör.. hoppas det rids på grus imorn om grus banan är bra vill säga..

Niklas är iväg på bröllop idag, han va så snygg innan han gick.. så jag blev chaufför ikväll då men ska ju ändå inte göra något annat så..

sitter och funderar på vad jag ska äta ikväll, hmm.. sugen på nå gott se om jag kommer på vad..

setat och kollat runt lite och hittat ett super snyggt skärp(ridskärp) med argentisk tema.. vill ha och ska beställa hittade även en förbygel med samma tema.. me like..

dags att byta om..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0