The big thing

Hovslagaren var här imorse och skodde hästarna ska testa en ny grej på en av dom när inomhus säsongen sätter igång.. :) spännande.. Och Milton fick leka med hennes hund så nu ligger han och sover bredvid mig.. sköönt.. :P

ska på någon föreläsning ikväll vet inte riktigt vad det handlar om men det visar sig.. :P vet att man kan tjäna pengar på det iaf det räckte med info för mig.. haha

lägger upp en lite mer planerad tävlings planering då jag vet vilka klasser jag ska rida i dom närmsta tävligarna..
v.33 Sala 140
v.35 Gävle 130-140-140
v.37 Karlstad 140-145-140 (lite osäker på kasserna)

Fick mina skattepengar idag :) wiiie så ska åka till banken imorn och föra över dom..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0