New horse home

haha såg en video just som Joanna lagt upp, jäkligt envis ponny men lika envis unge.. haha synd om han faktiskt men roligt att se på..

Bianca kom ju som sagt hem igår verkade ganska nöjd faktiskt dock va debbie inte lika nöjd fick flytta om lite i stallet för debbie förstört sin boxdörr så kan inte ha gallret stängt för det är helt snett hon har väl blivit arg eller nåt. Så ställde Bianca där för hon kan inte hoppa över, höhö sen debbie i stora boxen bredvid men hon blev helt tokig och tod sats från andra sidan boxen och gjorde utfall mot bianca.. stackarn va ju livrädd stog i andra hörnet och vågade inte röra sig.. så kassen fick stå kvar i sin kung box och debbie fick en mindre på kanten då blev hon nöjd.. knäpp häst!

så idag ska jag sitta lite på ponnyn tänkte jag.. kommer ju känna mig jätte stor eller hon liten kankse.. tanken är iaf att jag ska rida till henne lite sen ut på lite tävlingar och sen ska hon säljas.. min fina lilla ponny..

va ju också och tävla igår i Sala red bara en 140 fick ett ner, lite irrierande då hon va så fin hela banan och de kom på sista linjen räcke 5 galoppsprång oxer-räcke kombination kom helt perfekt in helt perfekt imellan tappade nog bena lite över oxern där då allt kändes så himla bra.. enda förklaringen jag har.. men chefen var nöjd så det var ju bra!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0