move out

varit ganska full späckad dag idag.. jobbade först lite imorse sen åkte jag och träna, hon va super fin! mycket jämnare i språnget idag annars brukar hon över hoppa sig så det känns bra.. sen hämta jag kraftfoder och efter det hö..

sen har jag och niklas fått lägenhet så åkte och kollade på den också.. super fin verkligen! villvillvill.. haha

nustår niklas och lagar pannkakor han säger att han oc pannkakor är ett så dt visar sig om dom blir god eller inte.. haha jg har hunnit dikskat och dammsugit lägenheten.. blir att slänga i sig maten för att sen jobba lite igen.. sen ska jag hem, jätte sugen på att spela spel. haha sen igår blev jag sugen på vin(?) jag som inte ens dricker vin.. hm, aja..

blev inge baka idag heller.. får ta det kankse imorn? suget liksom försvann när jag såg disken..

ne, nu är maten klar.. upp till bevis vill säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0