Love killer

tänkte precis börja packa i lägenheten eftersom vi ska vara ute den 1sep.. men ska åka på jobb i Sthlm istället.. och hjälpa några killar som är nya,inte lätt inte.. men dom är duktiga..
Jobbat natt dom senaste två dagarna det har gått bra faktiskt, va lite kaos igår bara när vi va mitt i/på södermalm men så fort rusningstrafiken försvann så va det lungt.. :)
va skapligt trött imorse när jag körde hem va hemma runt 8.. och idag? ja va har jag gjort sov till halv 2 typ sen ut till A-L med en bil och sen till körskolan för att prata funktionsbeskrivningar.. halv spännande..

ska väl ta och byta om och bege mig mot Stockholm för ännu en natt!

Ciao

im gonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0