I will try to fix you

Precis ätit lite frukost ska alldeles strax sätta igång med dagens måsten.. är en hel del.. jag måste packa till mig själv, kassen och debbie.. så dagen kommer mest bestå av det.. sen ska debbie köras iväg, hunden ska lämnas, ska hämta rid stövlar och köpa nyaskor.. och allt annat..

Niklas är på g till liseberg.. knappt nå avundsjuk men verkar som dom inte får så bra väder.. höhö synd.. ;) Men han kommer till stockholm på fredag..

tävlingarna som jag tänkte rida framöver är
Stockholm nu ihelgen
Sala
Gävle
Karlstad
Strömsholm
Hamre
Södertälje

Är sommaren över? Vad har jag gjort, jobbat.. faktiskt så har jag inte gjort någonting annat ända jag varit iväg på är tävlingar de klagar jag inte över.. men kunde ju kankse varit trevligt att gjort någonting som inte inkluderar hästarna..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

När kommer du till Karlstad?

Skulle vara så kul att få se dig och gå på hästtävlingar igen =)

2010-08-10 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0