Give me what i want

Kom precis hem, jobbade på vägen imorse började kl 7.00 och va klara vid 10.00 rätt skönt.. sen har jag fixat hästarna och lunchat med Erica..

ihelgen blev det att umgås med mina tjejer.. hamnade på sjökrogen båda dagarna och va ganska sliten igår måste jag säga.. humöret va konstigt också är det normalt att man vill ställa sig och banka in det i en vägg? tror inte det..

imorn ska jag träna för arnold.. och på söndag åker jag till Sala och rider en 140 sen kommer Bianca hem då också.. så finns en ponny till salu för den intresserade!

Nu väntar jag på att Niklas ska komma hem ska vi äta och nåt sen ska han träna ikväll och jag ska jobba litegranna..

Ciao

Hoppas Hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0