Forbidden rose

hann se Niklas i ungefär 20 min igår.. direkt när han kom hem från jobbet drog han på träning sen åkte jag till A-L och va hemma någon gång strax efter 23 då va de dags för han att gå och lägga sig då han jobbar i Sollentuna denna vecka.. inte ett dugg avundsjuk, höhö

Får hem min ponny Bianca på måndag.. känns lite konstigt då hon inte varit hemma på ca 2 år.. men ska rida till henne lite och ut på nå små tävlingar sen ska hon säljas.. så någon som är intressrad av en D-ponny med plac  i Msv B och va utbildat när jag köpte henne piaff och passage.. så dessyren finns där bak någonstans.. ;)
Längtar tills jag får upp 3 och 4 åringen då 4 åringen fått idel lovord från flera tränare där nere.. ska bli så spännande.. 4 åringen är efter Qalle och 3 åringen efter Empire men den är väldigt liten så hoppas den växer på sig lite nu under sommaren..

Va som sagt ut till A-L igår hann gosa lite med fölet, den klarar sig så bra trots att vi var tvugna att ta bort mamman.. fölet är ju bara 2 månader men väldigt stark som tur är.. Sen planerade vi lite hur vi ska lägga upp det med ung hästarna.. Är 2st 3åringar en som är inriden och en som ska ridas in sen en 4 åring och en 5 åring som är under "uppbyggnad" som ska ut och tävla i år är tanken.. Sen ska vi börja sitta lite på hingstarna i vinter..

Nu ska jag kolla lite på 90210

Ciao

Kommentarer
Postat av: Maxmarianne

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-02-06 @ 14:14:05
URL: http://maxmarianne.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0