Fight for your life

har fortfarande inte kommit iväg till stockholm då allting strular! känns som jag inte borde åka dit ni vet när allt som kan gå fel gör det.. men men hoppas på en vänding..

allt är färdig packad och står och väntar..

En av hästarna i stallet där jag jobbar fick tarmvred inatt så är opererad.. hon hade ingen puls när hon kom in till djur sjukhuset men den kom tillbaka när operationen nästan var klar.. så operationen gick smärtfritt, om man kan säga så.. Så nu hoppas vi att hon återhämtar sig som hon ska inget är dock säkert ännu.. hon har ju en liten fölis hon måste ta hand om också.. så kämpa nu!

nej, nu ska jag försöka äta något innan jag åker.. så på återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0