Family affair

försöker få ihop planeringen inför helgen, åker redan onsdag så är lite att fixa..

blev wq i lördags också.. va treevligt, men alltså en del tjejer vilken nivå ligger ni på? haha bara för kul iaf..
står utanför wq och funderar på hur jag ska komma hem buss eller gå.. då är det en viss Madde som berätta att Niklas och dom va på g hem.. vem blev glad? jo jag.. hoppade glatt in i bussen tills jag insåg att de va getingar i den.. så nicks va hemma runt 4 eller nåt, jag hade somna.. haha

igår hade vi myskväll blev lite film tittande bla Farsan som jag inte tyckte va så himla bra.. fick jag kommentaren av Niklas men Gabbi du skrattade ju faktiskt 2 ggr.. jaja.. :P
sen blev det Snabba Cash med J.W han tog oss in i den undre världen.. förstod inte allt om jag säger så.. fick säga åt Niklas att pausa typ 3 ggr så jag kunde fråga hur allt låg till..

nu ska jag boka hotell så..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0