Exercise makes you better

är hemma från SM som sagt..
Red val 1 med 3 ner helt godkänt.. hon hoppade super men bensinen tog slut lite på slutet kom in lite tight i en 2 kombination och hon fick a i som satan ut så efter det blev det två ner till på vägen.. men men så är det sen idag red kval 2 145, ja vad ska man säga om det? fick några ner sen fick jag lägga en volt då hon tittade/halkade vet faktiskt inte vad hon gjorde men hon vågade inte ta av iaf så hoppa mellan bommarna och får den ena framför sig så lägger en volt sen hoppade hon super några hinder sen en lite speciell kombination med räcke-räcke lägrapå vänster sid och sen högre på vänstersifa på b hindret.. så fick med mig ut där den va kort också och hon får ju alltid super kort, sen fick jag ett ner på en oxersom jag inte riktigt vet varför och sen två i 3 kombinationen men de hade börjar rega så antar att underlaget sög.. Men allt som allt så är jag ganska nöjd varken hästen eller jag har ridit/gått 145 förut eller ridit/gått ett SM..

Mitt hjärta kom upp igår också, ett super bra stöd! <3 Tack hun.. vi ska ha mysväll ikväll och just nu sitter vi ch kollar på djurpoliserna.. en person hade 3 hundar varav en/två fick avlivas och när dom öppna den ena så hade den 60 stenar i magen som den hade ätit för att den inte fick någon mat.. hur fan fungerar man som människa då? förstår inte!! Sen står hon och säger att hon gav hundarnamat hela tiden men hur fan kommer det sig då att alla 3 var smala som pinnar och inte hade ett gnutta fett på hela kroppen?

Imorn ska vi kolla på lägenhet också :)

Filmen kallar.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0