En liten update

sitter nu väntar på ett möte som börjar 19.15 ni ska få veta mer om det hela när jag själv förstår mera.. haha

ridit och jobbat idag.. men vilket väder det varit, herregud hela fm spö regna det sen blev det helt plötsligt sol på em.. så alla hästar fick vara inne till lite efter lunch idag..
imorn fm ska jag träna för arnold sen ska jag väl jobba och fixa lite.. Bianca kommer upp på söndag och jag ska tävla på söndag.. Sen dröjer det nog inte alltför länge innan Pinan kommer upp, en 3 åring.. spännande.. nej nu måste jag sätta fart det börjars nart..

ciao


Kommentarer
Postat av: Michaelsigrun

Really great site man!!

2011-11-03 @ 11:36:12
URL: http://michaelsigrun.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0