A fresh start

blev väldigt mycket under denna dag, helt plötsligt blev hela mitt liv upp och ner, eller så ska jag inte säga men allt blev väldigt mycket..

skulle ju jobbat imorse i Täby på vägen dit ringer Irene och sägeratt vi kan vända för at TA planen va inte godkänt.. så himla kul är det inte att gå upp 5 för att vara på väg till jobb sen få åka hem så va hemma igen vid 7.. Niklas va också hemma ungefär då där hade det blivit "missförstånd" så dom han skulle jobba för ville inte ha nå vakter idag.. ganska komiskt faktiskt.. så möttes hemma igen vid 7 imorse..
Men fick rätt mycket gjort, gick ner till hallstahem och skrev kontrakt på lägenheten så inflytt/utflytt ska senast 1 sep.. hm ungefär 1 vecka.. lite stressigt då vi båda jobbar hela veckan så blir att köra race i helgen kan man säga.. så har fixat med el och adressbyte och lite sånt idag, lite veliga hur/vad vi ska ta för tv och internet.. man vill ju ha mycket för lite.. :P

så ska iaf jobba natt imorn börja 18.00 så får vi väl se hur länge vi håller på..  så ska försöka börja packa imorn tänkte jag, inte ens hunnit packa upp allt än.. så lite mindre att packa ner.. höhö sen ska jag rida alla hästarna och fixa.. ska iaf vara uppe länge inatt så jag inte blir helt dö trött imorn tänkte jag fast är redan trött.. :( ska ut till A-L och byta en bil också.. himla underhållande! men ska kolla klart på fångarna på fortet först sen tillbaka till plikten.

Ciao

Samma visa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0