You can't bring me down

sitter hemma hos niklas nu och väntar på att han ska komma in från en promenad så ska vi åka neroch handla lite.. Blev lite jobb nu på em också:)

va som sagt in till stan ihopp om att min mob skulle kommit tillbaka.. men nej de hade den ju då inte gjort lämnade in den 1/4 och det har snart gått en månad då visar det sig att företaget som ska fixa den har tappat bort den!! blir man nå trött? nej inte alls, hade telfonen 1 månad och den har nu varit inlämnad 1 månad.. man ska för det första inte behöva lämna in en mob efter 1 mån och behöva vänta 1 mån och sen få reda på att den är borta.. helt sjukt.. blir så trött på 3.. nu kankse de inte är deras fel att den är borta men de va dom som sålde mobilen..

hittade en klänning på gina också, alla kommer väl ha den men kunde inte motstå.. haha så nåt positivt med att åka in ändå.. besiktigade Niklas bil också..

måste vara nå fel på min bank för min lön har fortfarande inte kommit in och mamma hade inte fått in sin heller.. hoppas dom löst problemet tills imorn..

imorn ska jag åka till möbel outlet! :)

Adios

My love is my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0