This day is not mine

vilken sjuk dag! önskar den bara kunde vara slut nu!! har något börjat gått fel så måste hela jvla dagen fortsätta!

va i stan idag igen inhandlades mer saker (A) 2 par Björn Borg skor, väska, plånbok, armband och en tröja.. nu är det köpstopp! haha
sen hem till sara och red, haha hon ramla av :P sen vidare hem till mig och jag åkte också av mitt i en vattenpöl blev inge blöt!? nejdå.. domino som va pigg och for och flög.. sen så har jag fixat allt inför imorgon nu väntar jag bara på ett samtal så jag kan hämta en bil :)

ikväll blir det mat i stan med bästa :) sen film med sara och oscar om jag överlever vill säga! med min tur jag haft idag så ser det inte bra ut..

Adios

Time to forget the past and focus on the future.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0