Take that

varit en spännane dag! jag och sara va ute och jobbade på vägen i västerås så kl ringde 05.15 imorse.. härligt värre men va inte så farligt att komma upp ändå.. va riktigt spännande dock svårt när man inte visste hur/vad man skulle göra men löste de ganska bra tycker jag :P inga olyckot iaf.. så imorn är det jag och niklas som ska ut.. haha de kan bli kyyyl.. :P ska vara inne i stan halv 6 så blir en tidig morgon imorn med.. skulle egentligen jobbat natt på vägen men slapp, eller slapp va nog lika bra för de va i stockholm och jag har ju inte mycket rutin direkt.. så lika bra de tror jag.. (så farmor du kan va lugn) :D

på fredag är de valborg så blir nog wq.. :)

en dusch nu sen käka nåt sen ska jag nog sova.. :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0