Take me away to a happy place

igår kväll blev det plugg och sen mat med bästa! lövbiff,klyftpotatis och bea.. mums! såg även The ugly truth va riktigt bra faktiskt, till och med jag skratta som aldrig gör de till film :P

idag väntar äventyr på högnivå med Sofie tar en tripp till örebro ;)
efter det blir det hem och rida och fixa stallet sen vet jag inte :) är ju lill lördag som sagt.. :P

alltså Debbie B hon bara älskar att retas med mig, tog in dom andra hästarna vid 4 igår hon ville inte komma som vanligt nehe, tänkte jag får hon väl vara ute då men när klockan va halv 8 och jag skulle åka ville hon fortfarande inte komma in eller jo när Niklas kom och tog henne såklart.. antingen har han en jvla hästkänsla eller så hatar hon mig bara :P haha

nu ska jag göra mig iordning :)

Adios and Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0