Reach for the top

sitter på jobbet känns lite tråkigt eftersom de är så härligt väder ute men kunderna säger att det blåser.. aja ser ju skönt ut iaf.. :)

blev förfest hos Soffän igår sen begav vi oss vidare mot Silk, va faktiskt riktigt roligt trots lördag brukar inte gilla silk på lördagar men dom har överbevisat mig nu så.. kankse hamnar där fler gånger :P blev iaf nattbuss hem med linnea och emelie sen kom deras mami och hämta dom, snäll(!) en annan började traska upp mot fredhem hittade på en filur som skulle åt samma och vidare på efterfest, skönt säger jag slapp jag gå själv! kliver väl innanför dörren strax efter halv 4 ligger de någon och sover som ett litet barn i sängen såg jvligt skönt ut, tror jag somna samma sekund som jag la huvudet på kudden.. och så vaknade man sådär härligt utvilad imorse kl 8.00 ! hm eller inte va! haha men va inte så trött ändå..

slutar jobba kl 16.00 då ska jag hem och fixa i stallet sen ska jag försöka hinna kolla på en lägenhet idag tänkte jag.. så får vi se hoppas den är fin :) hihi sen blir det väl bara mys ikväll, ska ta en efterlängtad dusch man känner sig sådär halv fräsch dagen efter.. nej jobba vidare nu!

Ciao

Jag lever efter spelets regler det bästa är att jag satt reglerna själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0