If only you

precis kommit in från stallet, de va tungt idag då jag är sjuk!! är nästan aldrig sjuk.. men snorar som en tok känns som huvudet typ sprängs snart sen är jag sådär öm i ögonen och ont i halsen.. skyller på Niklas eftersom han jobbar med barn och dom är smittospridare så har han tagit med sig någon smitta hem.. usch!

kl ringde i vilket fall kl 6.00 imorse va bara att pallra sig upp vare sig jag ville eller inte.. åkte hem och kasta ut mina hästar sen vidare till A-L och fixa lite där sen vid halv 9 hade jag och sara väg och vakt kurs.. så man får jobba på vägen och tjäna maaaassa pengar! :) va väl klara runt 16.00 begav sig mot A-L igen och sen hem.. nu ska jag betala lite räkningar och sen förflytta mig till Niklas.. blir lung kväll ikväll(kors i taket) då kl ringer lika tidigt imorn om inte tidigare för är kurs imorn med.. bara till kl 12.00 så de va ju skönt..

igår slingade jag iaf mitt hår, härligt när det börjar bli ljust igen.. och så skönt att ha en mamma som e frisör slipper man betala och man vet att det blir bra! :P haha efter det blev det käk på stan med Niklas och en fika såklart :)

nej, ska börja dra mig.. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0