I want you to know

slit,slitnare,slitnast! haha va fest hos the big w igår, riktigt kul faktiskt! :) va väl hemma runt 4 imorse tror jag.. idag blev de jobb hos A-L på förmiddagen sen lunch med niklas,frans,eklund och jacke.. :) va så himla mysigt oh sitta ute(!) och äta i bara tröja och inte frysa, kändes helt overkligt..haha

ikväll blir det först mat och förfest hos Linnea sen Wq med tjejerna <3 :)

lämnade som sagt in min mob i torsdag för att den skulle uppdateras, gick det?? nej såklart inte så nu har dom skickat in den och hade dom någon låne mob? nej! så har endast ett nr just nu.. och de kan jag inte utantill,skit jobbigt..

va ju tävling igår i Rådmansö, typ Norrtälje.. va 0a i för klassen hon kändes jätte fin verkligen :) sen i laget hade jag ett ner lika fel som jag alltid får på henne.. gick inge vidare resultat mässigt för laget.. fick ta till en reserv plan då Jossis häst skadade sig på framhoppning.. så jvla typiskt men hoppas det inte är någon fara! helt sjukt vilken otur vi haft hela tiden, men bara att komma igen!

nej nu måste jag sätta fart!

Bye / The big G

När är det dags att bli vuxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0