Give me your love

precis kommit in från stallet, träningen gick bra och va väldigt nyttig! peter tyckte jag skulle testa hoppa henne på hackamore vilket gick hyffsat, jag fick en helt annan häst. en häst som va lung före-efter och inte slog med huvudet, nu gäller det bara för mig att få till ridningen på det också för i vanliga fall är hon lite springig och slår med huvuddet så blir en väldigt omställning när hon väntar fram till hindrerna istället för att bara rusa på.. hoppade iaf bana idag en bana på 18språng.. inte ofta man gör en bana med så många språng men tror det ä'r nyttig iblöand både för en själv och för hästen, just att lära sig att hålla koncentrationen hela banan och likaså hästen..

nu väntar jag på niklas sen måste jag äta, super hungrig!! haha som vanligt vill säga.. :P men undrar vad det blir för mat idag, hm vet inte vad jag är sugen på..

Adios

Give me all of your love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0