Can you feel it

precis klivit innanför dörren..
vilken jvla dag, haha klockan ringde 4.10 imorse jobb i stan kl 5.30.. hade blivit nå fel på någon maskin så asfalten kom inte.. Så Niklas och gänget blev kvar i stan medans jag och Emma fick dra till stockholm för att vakta vid en fräsning.. halv skönt va inte så mycket bilar när vi kom och va lungt enda till em rushen kom igång.. människor är ju bra roliga tror dom att det ska gå fortare bara för att dom tutar?
blev en rbetsdag på sisodär 15 timmar.. :) men ruuligt var de.. så va hemma ca 21.00
an ha haft världens bästa mamma idag, hade ju som sagt inte hunnit med stallet imorse och när jag kom hem va hon precis klar.. fy fan vilken känsla det va!!

imorn är jag ledig som det ser ut nu, så ska åka och träna kl 11 sen vet jag inte så mycket mer lite småfix tror jag mest.. sen imorn kväll bär det av mot L.L för förkaka :) <3


nu ska jag hoppa in i dushen och duscha bort allt äckligt damm och grus och vet fan inte allt jag har i håret men äckligt är det!'

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0