Bringt it on

precis kommit in från stallet efter en skritt tur på Kassi.. Va en som va hä'r och prov red Domino idag, gick skit bra! :) så de va kul.. har även hunnit med och jobba och hämta hö, skrivit kontrakt på lägenheten.. mycket gjort idag :)

Liten sammanfattning från helgen i Gävle då.. :)

åkte upp med Jossi i torsdags o0ch red första klassen i fredags va 0a och plac i 130 kändes super fin ! lördags red jag också 130 dock med två ner pga av missförstånd då jag testade att rida henne på hackamore de är lite klurigt men får se ska försöka hitta något.. på lördags kvällen blev de middag inne i stan med jossi helena och stefan va på ett sjukt ställe folk va klädda till cowboyer och de va nöt skal på hela golvet, haha man fick nötter innan man beställde sen hade man bara ner skalen på golvet.. ganska roligt och lite annorlunda ställe men maten va super! (Y)
dock så va ingen av oss duktiga på att hitta tillbaka till tävlingsplatsen så dom åkte nog en tur på 5 mil extra och jag körde runt i cirklar.. haha men tillslut så..
och i söndags red jag 140 hade 3 ner hon kändes lite matt och sen blev hon lite slarvig men men..

men gud va mycket starter det varit i lördags började dom 7.30 och va klara 21.30 på kvällen (4klasser).. helt sjukt!

nu väntas det promenad med hunden och niklas sagts att det är en powerwalk som står på listan men får väl se :P haha

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0